Doar fum.

3 Iun

Viata e ca un cartus de tigari. Nimic mai mult decat o adunatura de momente placute sau nu, pe care le savurezi precum tigara de la cafea sau precum tigara fumata pe ascuns in spatele blocului.

Gandeste-te la acele momente in care iti savurezi tigara in liniste, admirand cercurile fumului, scrumul, aburul cafelei sau persoana iubita; iar acum gandeste-te la tigara  pe care o fumezi in doua minute, ametindu-ti plamanii, de frica sa nu te prinda mami sau tati.(nu apuci sa vezi partea buna actului pe care-l provoci. )

In fine, indiferent de moment, de tigara, de tine, sau de Ea, izbesti restul tigarii de fundul scrumierii incercand sa o stingi sau o arunci pe jos trecandu-ti piciorul peste ea, si tot ce ramane ..nu e altceva decat fum. 

Ps. pentru a alunga orice dubiu, eu nu fumez. 🙂

8 răspunsuri to “Doar fum.”

  1. Adriella Iunie 3, 2010 la 8:13 pm #

    … mai am doar trei vise de tras… din tigara!!!:X:XFumam o tigara pe acoperisull unui bloc inalt?

  2. Ruxi Iunie 3, 2010 la 8:18 pm #

    Vreau si eu sa nu fumez..

  3. Dragos FRD Iunie 4, 2010 la 3:36 am #

    Eu fumez narghilea 🙂 Narghileaua are excelentul avantaj ca poate fi fumata numai pe indelete.

  4. Alexandra Iunie 4, 2010 la 6:43 am #

    foarte buna comparatia…si intradevar viata este ca o tigara

  5. Deea Iunie 10, 2010 la 6:44 am #

    Ramane fumul si poate amintirea acelui moment, de fiecare data altfel sau nu …Ps: Imi place comparatia

  6. jocuri Iunie 10, 2010 la 2:38 pm #

    Buna ,sunt adminul siteului http://www.jocuri-tari.ro , si iti scriu acest comentariu pentru ca as dori link exchange cu blogul tau ,daca este deacord lasa-mi un comentariu aici jocuri-tari.ro/link-exchange/,pe mine trece-ma cu titlul jocuri online,multumesc.

  7. unnousens Iunie 23, 2010 la 10:23 am #

    Nu fumezi? pacat… Eu m-am apucat si m-am lasat. Incearca sa incepi si dupa sa te lasi… vei vedea atunci ce vointa ai 😛

  8. Sebastiana Decembrie 6, 2010 la 7:36 pm #

    Buna!Viziteaza-ma pe http://www.pinka.info/ si daca iti place , mi-as dori sa facem schimb de linkuri.Astept mesaj pe adresa biancasebastiana@yahoo.comTitlu Viata e frumoasa!Multumesc,Cu respect,Bianca,

Lasă un răspuns

