18 Apr
I want to reconcile the violence in your heart
I want to recognize your beauty is not just a mask
I want to exorcise the demons from your past
I want to satisfy the undisclosed desires in your heart.
5 răspunsuri to “”

  1. Adriella Aprilie 18, 2010 la 11:55 am #

    Adriella ~ angel in disguise: esti un geniu maleficjuLiia J: juLiia J: asta o pun la statusjuLiia J: si ramaneAdriella ~ angel in disguise: )juLiia J: asa!

  2. julie Aprilie 18, 2010 la 12:41 pm #

    atat am spus. :)) geniu malefic. O:)

  3. Alexandra Aprilie 19, 2010 la 6:25 am #

    Ce draguta e piesaa..ii ador pe cei de la Muse 😡

  4. eN Aprilie 20, 2010 la 5:23 pm #

    mie imi place poza 😡 8-> so sweet

  5. eu eram obsedata acum cateva luni bune de melodia asta. :X

Lasă un răspuns

