Hai.

7 Apr

eu, tu si restul lumii.  adevaruri spuse de un milion de ori. 

sunt aici in momentele cheie ale existentei tale.

intr-un zambet se ascund vise.  

hai langa mine. uita de toate. te voi proteja. 

ia-ma in brate…

zambeste-mi cu ochii. 

te rog…

iti voi aminti sa respiri. 

Eroului meu…

9 răspunsuri to “Hai.”

  1. CIMPOACA LAURENTIU Aprilie 7, 2010 la 7:23 pm #

    nice smile 🙂

  2. Cristian "Rezza" Barbu Aprilie 8, 2010 la 7:06 am #

    oolala 🙂 schimb de look!!asa asa.. pe 3 coloane sa-ti incapa lista de bloguri:))

  3. daninho Aprilie 8, 2010 la 9:07 am #

    uuuuuuuuuu, new face :">

  4. Alexandra Aprilie 8, 2010 la 9:10 am #

    Ce dragut:)

  5. daninho Aprilie 8, 2010 la 5:15 pm #

    am primit un premiu si trenuie sa-l dau mai departe, si te-am pus pe lista :">

  6. julie Aprilie 8, 2010 la 9:12 pm #

    @ Rezza : da draga sa-mi incapa lista de bloguri. :))tzac tzac. @ daninho : la care fata te referi? :-?@ Aleee. multu >:D<:*

  7. WaLy Aprilie 9, 2010 la 1:27 pm #

    Buna!!!Frumos blog!!!Si mi-a placut si postarea!!!

  8. Ana MAria Aprilie 13, 2010 la 6:58 am #

    Ti-am gasit blogul pe mediasinfo.ro. Mi-a placut ce am gasit. Felicitari

  9. kid4ever Aprilie 29, 2010 la 2:36 pm #

    frumos 🙂 intr-un zambet se ascund vise..superb..continua tot asa :*

Lasă un răspuns

