Biju?! UPDATE 2 .

24 Mar

Da da daaa!

Dupa cateva luni, in care „am renuntat” la mesterit,am scos uneltele putin prafuite si m-am hotarat sa revin, cu ceva mai simplu.

Sarma argintata+margele de sticla mov de diferite dimensiuni.

Sarma argintata + margea de lemn neagra.

Margelute colorate de lemn, zale de 0.6 si lant argintat. 🙂 enjoy.


7 răspunsuri to “Biju?! UPDATE 2 .”

  1. Alex Martie 24, 2010 la 5:40 pm #

    Arta ce sa mai 😉 Te pricepi 😀

  2. daninho Martie 25, 2010 la 8:48 am #

    nu stiu care e faza, dar de un timp, toate fetele fac biju de-astea :))

  3. Ganduri de nisip si idei in valurile marii Martie 25, 2010 la 12:55 pm #

    nu stiam ca esti pasionata de acest "mestesug" :xsi eu voiam sami cumpar lut, margelute etc. dp net dar am renuntat destul de rpd la idee.bafta si spor la munca !!! :*

  4. julie Martie 25, 2010 la 2:23 pm #

    @ Alex, Dana multumesc foarte mult. >:D<@ daninho, multumesc de incurajare. :)) apreciez enorm. :))

  5. Adriella Martie 27, 2010 la 8:56 pm #

    Cei cu negru imi apartin. :X:X:Xdivini :*astept creatii noi. si negre 😀

  6. farasens Aprilie 26, 2010 la 6:44 pm #

    cum se numeste cartea?:D

  7. julie Aprilie 26, 2010 la 6:48 pm #

    care dintre ele?

Lasă un răspuns

