16 Mar
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world?

îţi veghez somnul… nu, nu te voi trezi. când dormi totul e invăluit in linistea ta.
îmi place asta.
îmi place să te vad dormind. plin de vise.
un sentiment de perfecţiune…
respir praf de stele.
mă voi îneca. dar vei fi lânga mine, să mă salvezi.

ai înlocuit insomniile cu vise, minutele cu ore, zilele cu luni..

probabil că ar trebui sa mă intreb „de ce ? „


dar las întrebările existentiale pentru mai târziu…









Un răspuns to “”

  1. G. Martie 17, 2010 la 6:50 pm #

    Ai un premiu la mine :*

Lasă un răspuns

