Pentru ca…

3 Mar

de azi vad lumea cu alti ochii.

din toate punctele de vedere.

13 răspunsuri to “Pentru ca…”

  1. G. Martie 3, 2010 la 5:18 pm #

    Somebody is wearing glasses? ;))

  2. julie Martie 3, 2010 la 5:26 pm #

    uhhhuuum. 😀

  3. Ghidush Martie 3, 2010 la 5:43 pm #

    uuhh.. ocheeelaaarii… bine ai venit pe lumea mea !! :D:Diti sta super taaaaaaare 😡

  4. julie Martie 3, 2010 la 5:46 pm #

    multumesc amigo. :*>:D<da, am ajuns in lumea ta. :))

  5. Adriella Martie 3, 2010 la 7:13 pm #

    … si in lumea parasita de mine. si eu "am" ochelari. se vede, asa-i? :))iti sta minunat. abia astept sa te vad live. :X:X:X:X pentru ca… esti a mea. si te iubesc. (ai grija cum ma vezi de acum in colo 😀 am ramas acelasi copil cuminte. cred. )iar parul e superb. 🙂 ca intotdeauna. foxy, foxy…areti ca o adevarata viitoare femeie de afaceri. inceputul e promitator. esti mate info. esti la LUCRURI CONCRETE. dar traiesti INTRU MISTER SI PENTRU REVELARE… =)) >:D<"mancete-ash`!!!":*

  6. julie Martie 3, 2010 la 7:16 pm #

    mate-info la oftalmolog. :))fara afaceri , ca ma gandesc la profu de antreprenoriala. si-mi sta in gat. :))cat despre lucruri concrete….pica netu' . sau nu ?

  7. Adriella Martie 3, 2010 la 7:22 pm #

    pica, pica. intotdeauan pica. ca-i pe modem. n-o auzit de fibra optica. lumea a evoluat. el a ramas in "mister". Dom`le!!! IN MISTER!.profu de anteprenoriala… minunabil om! stie teoria. practica :-??ore de somn relaxante. sau de o cafea in oras…oare de ce cred ca parintii o sa ii ia modemul? =))sau se joaca teckel`u cu el? :))tzuchi mama… unde umblii? :*

  8. julie Martie 3, 2010 la 7:26 pm #

    antreprenoriala? vineri de la 1 la 2.chef de scoala?hai ma lasa-maaaaaaaaaaaa.stai linistita Tzucky nu mai roade cabluri, de vreo 7 ani si ceva. :))deci, nu-i al meu. o:)misterele vietii. doua palme si trezirea.hai…aici e Pamantul.

  9. Adriella Martie 3, 2010 la 7:30 pm #

    nu juju. misterele trebuie traite. si eventual revelate. daca ai carisma. daca nu, ciuciu.acuma. ce-i drept… ii ca in lumea de azi nu se gaseste carisma. cel putin nu in matze. =)))palmele nu merg. trezirea nu are loc. Pamantul ramane undeva suspendat in cosmos. iar el ancorat in "mister".voia sa zpuna nesimtire. dar il iertam :))cat despre tzuchi. daca stapana e inteligenta. si culmea, si cu ochelari, deci pare si mai inteligenta decat ii. (DE RETINUT, E INTELIGENTA, NU ARE NEVOIE SA PARA)…. cum spuneam, daca stapana e asa, si cainele e la fel. pare logic.teckel`ii astia. unii au altii n-au bun simt.tzuchi e la categoria cu bun simt. :X

  10. julie Martie 3, 2010 la 7:34 pm #

    logic draga, doar eu l-am crescut.cainele meu latra, musca zgarie si sare.adorabilllll. dar nu mai papa cabluri, mobila, lemne, reviste…acum se rezuma doar la papuci(in special de casa) si jucari le plus(hhhhh) . pe timp de criza, meniul nu e chiar asa de diversificat. :))si totusi…as vrea sa-mi vad cainele cu ochelari. :))delir. scoatem cuvantul mister din vocabular. :))aiaiaiai. >:)

  11. Adriella Martie 3, 2010 la 7:38 pm #

    Cat adevar….CAT ADEVAR!!!!sublim.=)))>:D<

  12. Francy Pufu Martie 3, 2010 la 7:51 pm #

    Roth mate-info incantata 😛

  13. daninho Martie 4, 2010 la 3:57 pm #

    😮 ti-ai schimbat ochii? :))

Lasă un răspuns

