14 Feb

Hai sa facem un film. 

Un film cu oameni fericiti. Un film despre viata noastra. Oameni minunati. Oameni pe care simpla prezenta a soarelui ii face fericiti. Ce zici?

Hai sa conservam amintirile.

Intr-o cutie de bijuteri.  Pentru vremuri grele. Sa nu uitam cine suntem. Sa nu uitam ca suntem fericiti. Impreuna. 

Hai sa facem ca  fiecare zi sa fie o litera.

Azi e V day. Maine W day. Si tot asa. Unic. 

Hai sa ne mutam intr-un castel de vise. 

Unde fiecare zi incepe si se termina cu culoarea parului Ei. 

Hai sa ne jucam. 

Sa fim copii de altadata. 

Hai sa impartim totul. 

Ce e al meu e si al tau. 

Hai sa fim  noi .Unul. 

11 răspunsuri to “”

  1. ana Februarie 14, 2010 la 10:22 am #

    Interesanta ideie,frumos blog felicitari!

  2. Alexandra Februarie 14, 2010 la 11:23 am #

    Desi nu prea suport romantismul..e geniala postarea ta imi place..App:) Am citit si eu Promisiuni mincinoase.. este foarte interesanta

  3. daninho Februarie 14, 2010 la 11:26 am #

    utopie :))

  4. Alexandra Februarie 14, 2010 la 11:39 am #

    De catre cine?

  5. Paulyk Februarie 14, 2010 la 2:44 pm #

    Buna!Mi-am schimbat domeniu din http://thepaulyk.toateblogurile.ro in http://www.paulyk.ro/As dori daca se poate sa ma schimbi in Blogroll si acel blog sa il stergi!Nume: Paulyk BlogLink: http://www.paulyk.ro/Eu te-am trecut, astept sa o faci si tu!Merci,Paulyk

  6. andreias Februarie 14, 2010 la 4:44 pm #

    pe gustul meu 😀

  7. Anima Februarie 14, 2010 la 6:04 pm #

    foarte frumos scrii Julie, ai un stil al tau si imi place cum se imbina romantismul cu realitatea, observatiile, chiat taioase uneori, cu idealizarea si cu vocea inimii.E super!

  8. Francy Pufu Martie 3, 2010 la 7:36 pm #

    Perfect :)de la ce liceu esti? 😀

  9. Chim Februarie 19, 2012 la 5:16 pm #

    Osam puiuuu >:D<:* you're the best, jur:*

    • julie Februarie 19, 2012 la 5:41 pm #

      ma flatezi draga meaaa :”> :*

  10. Cri Februarie 20, 2012 la 7:56 am #

    da, in iubire unu si cu unu fac unu, daca nu-i asa….atunci nu e pur si simplu

Lasă un răspuns

