Veche prietena…

2 Feb


Pentru ca dupa foarte mult timp, mi-a dat melodia aceasta superba. 

Si pentru ca am petrecut 8 ani in aceeasi clasa. Si inca un an in licee diferite. 

Dar ne-am pierdut…

6 răspunsuri to “Veche prietena…”

  1. Alle. Februarie 3, 2010 la 7:59 am #

    Daca e veche ptietena..si v-ati inteles bine..poate reveni oricand acesta:)

  2. Alina Februarie 3, 2010 la 9:04 am #

    Sunt de acord cu ce e scris mai sus. Nu depinde decat de voi. Amandoua.

  3. Anna Februarie 3, 2010 la 9:46 am #

    Dragă Julie, ştii deja că ţi-am oferit premiul de Scriitor Superior , te aştept la mine pe blog să ţi-l iei 😀 🙂 !O zi minunată îţi doresc!

  4. Hălăţel Februarie 3, 2010 la 10:30 am #

    Stiu melodia.Imi place \:d/

  5. photograph Februarie 5, 2010 la 9:47 pm #

    Daca va doriti amandoua. O sa fiti din nou prietene. Hehe.

  6. Catalin Viorel Februarie 12, 2010 la 5:28 pm #

    prietenii adevarati nu se pierd niciodata draga julie>:D<

Lasă un răspuns

