Vreau…

11 Dec

Copila-stea – Jerry Spinelli

Omul recent – Horia-Roman Patapievici

Dictionar de simboluri – Jean Chevalier 

Omul.O aventura genetica – Spencer Wells

Cadoul – Cecelia Ahern

Geneza – Bernard Beckett

Castelul din nori s-s sfaramat – Stieg Larsson

Lolita – Vladimir Nabokov

Fiica Tacerii – Kim Edwards

Eu Cine Sunt? – Mihail Musat

Anna Karenina – Lev Tolstoi

Portretul artistului in tinerete – James Joyce

Idiotul – F. M. Dostoievski

Salvati-ma! Sunt miliardar!  – Vintila Corbul

cam atat imi doresc de Craciun

si… 

9 răspunsuri to “Vreau…”

  1. Rappa_ru' Decembrie 12, 2009 la 9:08 am #

    Mai, mai ce multe mai vrei:))…glumeam:P…e bine asa;)

  2. julie Decembrie 12, 2009 la 9:17 am #

    eh amigo, astea sunt putine. :))mai vreau. dar mai las si pentru alte ocazii.:)

  3. Rappa_ru' Decembrie 12, 2009 la 10:22 am #

    Mi se pare corect:))

  4. Cristina Decembrie 13, 2009 la 3:31 pm #

    Lolita o sa o primesti…stiu de unde. Vintila Corbul…este. poti citi si altceva, mult mai profund. In ce priveste restul…povestim. in particular 🙂 si eu te iubesc!!!

  5. Leo Decembrie 14, 2009 la 3:52 pm #

    Hehe, am aruncat o privire pe lista ta si mi-am adus aminte ca, acum ceva ani, si eu mi-am dorit Dictionarul de simboluri al lui Chevalier, si l-am primit !Ai toate sansele, deci… 😉

  6. Ina☺ Decembrie 15, 2009 la 5:04 pm #

    foarte tare blogul:):):) imi place ce am citit

  7. Paranoid Man Decembrie 21, 2009 la 5:44 pm #

    🙂 Nu vrei multe lucruri de Crăciun. Şi eu vreau o carte pe care o caut de mult.:( Sper să o găsesc pe la un târg ceva, cândva.

  8. julie Decembrie 21, 2009 la 5:53 pm #

    dupa cum am mai spus, astea sunt chiar putine.mai las si pentru Craciunul viitor. :))

  9. Ada Ianuarie 18, 2010 la 12:53 pm #

    Lolita e geniala. 🙂

Lasă un răspuns

