Si tu poti sa fii Mos Craciun

10 Dec

Datorita Consiliului Local al Tinerilor din Medias, cateva zeci de copii cu probleme sociale vor primi cate un zambet de Craciun. In perioada 7-10 decembrie, in fiecare liceu s-au amenajat centre de colectare ale jucariilor si hainelor. Daca ai vrut sa oferi ceva, ai avut posibilitatea.

In cursul zilelor de luni si marti vom imparti tot ceea ce am primit de la voi. Vom face niste copii fericiti.

Le multumesc pentru spirjinul acordat tuturor celor care s-au implicat, pentru jucariile si hainutele la care ati renuntat pentru o cauza nobila.

3 răspunsuri to “Si tu poti sa fii Mos Craciun”

  1. Rappa_ru' Decembrie 12, 2009 la 9:07 am #

    Eu zic ca fiecare dintre noi poate fi Mos Craciun daca cu adevarat isi doreste:)

  2. julie Decembrie 12, 2009 la 9:16 am #

    micutule Mos Craciun, ai vazut ce lista am mai sus. :-":))>:D<

  3. Rappa_ru' Decembrie 12, 2009 la 10:23 am #

    Pai dap;))…ti-am spus eu ca Mos Craciun asta al tau e cam intelectual:))

Lasă un răspuns

