Ce-ar fi daca…

7 Dec

ne-am desprinde de lume?

am trai asa cum ne dorim?

ne-am ascunde de tot ceea ce ne face sa ne simtim prost?

ne-am asuma riscurile in mod responsabil?

nu ne-ar pasa?

totul ar fi bazat pe rautate?

ne-am intoarce in timp?

ce-ar fi daca nu am iubi?

4 răspunsuri to “Ce-ar fi daca…”

  1. Leo Decembrie 7, 2009 la 11:44 am #

    Bine-ar fi daca nu ne-ar pasa…Tare rau ar fi baca n-am iubi ! 🙂

  2. Cristi Decembrie 8, 2009 la 7:11 am #

    Salut vreau sa te rog sa-mi adaugi adresa asta la tine in lista de bloguri si cea veche care ii trecuta News sau seducatori…s-a o stergi ca mi-am schimbat adresa.multumescAdresa noua ii –> http://informatiinews.blogspot.com

  3. Rappa_ru' Decembrie 8, 2009 la 12:49 pm #

    Nu stiu celelalte…dar din punctul de vedere al iubirii nu se poate fara…in primul rand nu uita cine esste Sus si ne iubeste neconditionat:)

  4. eu-cu-mine Decembrie 17, 2009 la 4:10 pm #

    …n-ar fi nimic

Lasă un răspuns

