revenire…

21 Oct

dupa o luuunga perioada nu foarte fericita, am decis sa revin.
le multumesc tuturor celor care mi-au observat lipsa…si celor care mi-au oferit diverse premii. va multumesc.
imi pare rau pentru retragerea subita din jocul „sa aberam pe o tema data”,imi pare rau pentru articolele pe care nu le-am postat.sper sa reusesc sa recuperez tot timpul pierdut.

intre timp m-am apucat intens de lucru. prin lucru se intelege realizarea de cercei.

5 răspunsuri to “revenire…”

  1. Rappa_ru' Octombrie 21, 2009 la 12:14 pm #

    Welcome back:)…asteptam recuperarea si posturile pline de entuziasm:P…cel putin eu unul si sunt sigur ca si multi altii:P:)

  2. julie Octombrie 21, 2009 la 12:56 pm #

    multumesc.>:D<

  3. Geocer Octombrie 21, 2009 la 5:09 pm #

    Tu sa fii sanatoasa, ca belelele curg din belsug.

  4. Iulia Octombrie 22, 2009 la 7:20 pm #

    Bine-ai revenit!

  5. giuliaszavo Octombrie 27, 2009 la 6:41 pm #

    bine te-am regasit micuta domnisoara.

Lasă un răspuns

