Lucky.

3 Sep

http://embed.trilulilu.ro/audio/Adry_Anna/a481e45948fc24.swf
Jason Mraz – Lucky
Asculta mai multe audio Muzica

6 răspunsuri to “Lucky.”

  1. blueskyro Septembrie 4, 2009 la 2:54 pm #

    Realizez Headere si Bannere Free pentru bloguri, daca te intereseaza viziteaza-ma @ http://blueskyro.wordpress.com

  2. Rappa_ru' Septembrie 4, 2009 la 3:55 pm #

    Hmmm…sa inteleg ca te simti norocoasa ?;))…e bine asa:)

  3. blueskyro Septembrie 4, 2009 la 5:53 pm #

    Multumesc mult,pana maine o sa-ti realizez un header dar te rog sami lasi dimeniunile necersare 😀

  4. blueskyro Septembrie 5, 2009 la 8:49 am #

    Julie,lasa-mi dimensiunile necesare,apropo vrei si header si banner?:DIncearca sa pui cu poza linkul spre site-ul meu !

  5. crystalball Septembrie 15, 2009 la 8:35 pm #

    sa vedem. de ce sa te chinui sa urmaresti un film zi si noapte fara pauza? pierzi esenta. fiecare serial are o tema, ceva special. tu l-ai urmarit adormita, nemancata si cu siguranta ai pierdut multe din el.am facut un calcul sa vedem daca intr-adevar iti ia 5 zile sa il vezi. iti ia 4 (5 sezoane x 25 de episoade x 50 min = 104 ore = 4 zile si 34 de minute) dar care e placerea de a sta lipita de monitor nonstop sa vezi un film? si probabil ai mai si adormit din cand in cand daca intr-adevar ai stat 4 zile sa il vezi. trist si prostesc in acelasi timp.

  6. julie Septembrie 16, 2009 la 6:32 pm #

    pai…nu fiecare sezon are 25 de episoade, si tine in jur de 42 de minute, si l`am urmarit ff atenta. si nu am murit de foame, si nici de somn. nu am pierdut niciun detaliu. si am insistat sa-l vad asa pentru ca`mi place enrom de mult. si episoadele le`am mai vazut de N ori. dar acum am zis sa fac o "cura" de serial intelegi?!

Lasă un răspuns

