Pentru Alina.

29 Aug

Alina are nevoie de 2,000 EUR care se pot aduna in felul urmator:

– 5 eur de la 400 de persoane, 5 EUR nu inseamna mare lucru; poti sa renunti la 4 beri, doua pachete de tigari, o masa la restaurant (corectati-ma daca nu am estimat bine preturile)

Povestea Alinei puteti sa o cititi pe blogul ei:

http://opritiplanetavreausacobor.blogspot.com/2009/08/un-comunicat-important.html

Puteti sa postati articolul pe blogul vostru pentru a fi citit de cat mai multe persoane.

2 răspunsuri to “Pentru Alina.”

  1. Sergiu Septembrie 4, 2009 la 9:49 am #

    Succes, cred ca despre adevaratii prieteni este usor sa vorbesti, mai greu e sa-ti gasesti cuvintele.O zi frumoasa,Sergiu

  2. julie Septembrie 4, 2009 la 11:29 am #

    da. inca nu am reusit sa-mi adun destule cuvinte…

Lasă un răspuns

