Lanţul blogurilor Inimi şi Diamante

26 Aug

Persoanele care urmeaza sa completeze lantul sunt:

Cora
Leo
Roxoxox
Sergiu
Ioana
Crizzi
Nekta
Andreias
Boogie Bubble

*trimite-mi-l inapoi – daca ma numeri printre prietenii tai;
* nici o trimitere… mai ai inca de lucru la relatia ta cu ceilalti;

*2 trimiteri…esti amabila, dar ai nevoie sa te exteriorizezi;

*4 trimiteri…ti-ai ales bine prietenele;

*6 trimiteri… esti dintre cei mai populari, si acesta este probabil motivul pentru care esti in lista mea!

7 răspunsuri to “Lanţul blogurilor Inimi şi Diamante”

  1. Leo August 26, 2009 la 1:47 pm #

    Sunt onorataaaaa…! Oaaa…Sa vad daca o sa am timp sa imprastii si eu multumiri si premii altora, desi nu o sa ma pot decide… Eu ii iubesc pe toti !Multumeeeesc !

  2. julie August 26, 2009 la 4:47 pm #

    Cu placere.

  3. Boogie Bubble August 26, 2009 la 6:05 pm #

    Sar'na muuult! :*:* L'am mai primit.

  4. andreias August 26, 2009 la 8:46 pm #

    sa ma apelezi pe mess !!! urgent 😀

  5. Sergiu August 27, 2009 la 3:01 pm #

    Sunt onorat pentru premiu, Multumesc mult

  6. Ioana August 27, 2009 la 7:03 pm #

    Multumesc pt premiu!

  7. julie August 27, 2009 la 7:43 pm #

    cu foarte mare placare.

Lasă un răspuns

