I*m back.

23 Aug

Am revenit din mini vizita la bunici, ar trebui sa fiu mai fericita, mai relaxata, mai energica.

dar nu sunt. ma simt rau, sunt palida, ma doare capul.ce mi se intampla?ma simt singura, parasita de propriul meu suflet. eu nu sunt asa. se pare ca tot raul care ma inconjoara incepe sa ma devoreze….incet….incet.simt ca nu mai apartin lumii mele, ma simt diferita.oare m-am schimbat?!

Un răspuns to “I*m back.”

  1. Hălăţel August 23, 2009 la 8:20 pm #

    Nu te poti schimba asa brusc.Si in niciun caz in rau.O sa fie bine.Sigur!Putina muzica si cativa prieteni care sa te ajute sa te distrezi,fac minuni!:D

Lasă un răspuns

