Cainele, cel mai bun prieten al omului…

26 Iul

„Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele”

Exact asa ma simt si eu…il iubesc. A fost alaturi de mine jumatate din viata mea, si as vrea sa mai fie inca mult timp de acum. In fiecare dimineata ma trezeste latratul lui. Dar nu ma supar. El e cel mai bun prieten al meu. Pe el pot sa ma supar , el tot ma iubeste. Cu el pot sa vorbesc oricum, tot ma iubeste. Ma iubeste neconditionat….si eu il iubesc la fel…minunea mea pe patru picioare.

Il am de cand avea o luna, si eu nu treceam de 8 ani….de atunci suntem prieteni.

8 răspunsuri to “Cainele, cel mai bun prieten al omului…”

  1. Mihaela Chelaru Iulie 27, 2009 la 3:52 pm #

    daca e al tau sa-ti traiasca!

  2. julie Iulie 27, 2009 la 7:11 pm #

    multumesc. :*

  3. Leo Iulie 28, 2009 la 8:19 pm #

    E un dragut. Are privire inteligenta. Cum il cheama ? (Ai scris pe undeva si n-am vazut ? 😀 )

  4. julie Iulie 29, 2009 la 7:35 am #

    nu am scris nicaieri numele lui. Il cheama Ţuchi. 😀

  5. Leo Iulie 29, 2009 la 7:43 am #

    Hihi, i se potriveste de minune ! Salutari lui Ţuchi, si tie !

  6. julie Iulie 29, 2009 la 8:04 am #

    Multumim.:*

  7. IOANA Iulie 29, 2009 la 8:26 pm #

    Buna! Tuchi are ochisorii foarte expresivi. Se vede ca e un catel inteligent. Oare cum s-ar intelege cu Sanduta, catelusa mea?

  8. julie Iulie 30, 2009 la 7:36 am #

    mmm..nu stiu cum s-ar intelege, pentru ca el e cam egocentrist. si e destul de violent. desi e foarte micut.

Lasă un răspuns

