artmania 2009!!18 iulie.

19 Iul

FARA CUVINTE!
si la propriu…dar si la figurat.

ieri a fost o zi plina de muzica rock, plina de strigate, de aplauze.

I-am urmarit pe cei de la pain…[;x]

Iar apoi a inceput delirul….[8->]

[Pregatire-Concert Nightwish]
[Anette…]

Super concert.

P.S. Am facut mai multe poze, dar tinand cont ca au fost facute cu telefonul, nu se vad prea bine.:( sorry.

4 răspunsuri to “artmania 2009!!18 iulie.”

  1. CORA Iulie 19, 2009 la 9:00 am #

    SE pare ca te-ai distrat pe cinste. E minunat cand ai in fata ta, pe scena, oamenii pe care ii admiri pentru muzica lor si langa tine oameni care au aceleasi pasiuni ca si tine:)

  2. Gigel Iulie 19, 2009 la 9:25 am #

    Super, se pare ca te-ai distrat! 🙂

  3. Boogie Bubble Iulie 27, 2009 la 6:43 pm #

    Mah! Nu pot sa cred! am vrut si eu sa ajung! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ma oftic!!! Cred ca a fost suuuuper tare! Te invidiez! 😛

  4. julie Iulie 27, 2009 la 7:10 pm #

    @ Boogie Bubble a fost supperrrr tare….>:D<

Lasă un răspuns

